[LUGOS] fetchmail in sendmail

Matjaz Terpin matjaz.terpin at ultra.si
Mon Jul 29 11:00:22 CEST 2002

Robert wrote:

>Živjo
>
>Imam en mailbox za celotno domeno, iz katerega pobiram maile z
>fetchmailom. Stvar dela še kar v redu, imam pa problem z maili, ki so
>naslovljeni na več prejemnikov v tej domeni. Če so prejemniki npr.
>trije, mi fetchmail sicer potegne dol 3 maile (originalni mail se
>očitno nekako 'razbije' pri ISP-ju), sendmail pa mi nato dostavi samo
>enega, in sicer prvo napisanemu prejemniku v 'To:' polju, ostale pa
>ignorira. Ali ima kdo kakšno idejo, kako bi prepričal sendmail, da je
>ta mail namenjen trem različnim naslovnikom? Ali pa mogoče obstaja
> [...]
Polje "To:" za razdeljevanje pošte ni najbolj ustrezno, ker potem stvar
ne bi delal pravilno pri kakih avtomatskih preusmeritvah in mail listah.
Dejanski prejemniki sporočila se v SMTP-ju prenašajo ločeno od samega
sporočila in ovojnice. Prepričati bi moral sendmail, da v ovojnico
zapiše, na kateri naslov je sporočilo sploh prišlo. Qmail to recimo
počne sam od sebe, fetchmail pa je temu prilagojen in zna zanesljivo in
pravilno razdeljevati pošto, pa tudi če je bila poslana preko kakih
forwardov ali poštnih seznamov:

        http://www.tuxedo.org/~esr/fetchmail/fetchmail-FAQ.html#T2

Izgleda pa, da se da tudi sendmail prepričati v nekaj podobnega (sicer
pa s sendmail-om itak lahko narediš karkoli, le enostavno ni prav preveč :):

        http://www.tuxedo.org/~esr/fetchmail/fetchmail-FAQ.html#T1

Upam da imaš dostop do sendmail-a, kjer se pošta nabira.
Srečno!

            Matjaž