fetchmail in sendmail

Robert robert at vct.si
Sat Jul 27 12:45:44 CEST 2002

Živjo

Imam en mailbox za celotno domeno, iz katerega pobiram maile z
fetchmailom. Stvar dela še kar v redu, imam pa problem z maili, ki so
naslovljeni na več prejemnikov v tej domeni. Če so prejemniki npr.
trije, mi fetchmail sicer potegne dol 3 maile (originalni mail se
očitno nekako 'razbije' pri ISP-ju), sendmail pa mi nato dostavi samo
enega, in sicer prvo napisanemu prejemniku v 'To:' polju, ostale pa
ignorira. Ali ima kdo kakšno idejo, kako bi prepričal sendmail, da je
ta mail namenjen trem različnim naslovnikom? Ali pa mogoče obstaja
kakšen boljši način za uporabo enega samega skupnega mailboxa za
domeno?

lp
robert

Manfreda Robert  --  robert at vct.si