OOo install

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Sat Jul 27 20:13:40 CEST 2002

Instaliram OpenOffice 1.0.1; brezuspesno.

Z ARNESovega mirrora sem snel OOo_1.0.1_LinuxIntel_install.tar.gz, ga
razpakiral v /tmp/install. Nato prebral README in Installation_Guide.pdf.

Odlocil sem se za "Multi-user" instalacijo v /usr/local/.  Kot root
pozenem ./setup -net in se prebijem skozi okna, do sem gre vse uspesno.
Instalirane so *vse* komponente, tako osnovne, kot tudi dodatne.

Potem gremo na "Workstation" instalacijo. Kot navadni uporabnik pozenem
/usr/local/OpenOffice.org1.0.1/program/setup. Med pogovornimi okni izberem
"Workstation installation", podam mapo v mojem home diru (ima rw permisije
in na particiji je dovolj prostora, kvot ni).  Kliknem "Install" in
program zmrzne, disk se ne premika; brez spremem bo 10 minutah. Killam, se
enkrat preverim dokumentacijo, pa nic.

Mi kdo ve pomagati?

Utegne biti krivo, da v home diru (niti v root-ovem) ni datoteke
.sversion.rc?

---
OOo_1.0.1_LinuxIntel_install.tar.gz 74286597b (z arnes mirrora)
Linux version 2.4.7-10custom (root at iris) (gcc version 2.96)
Red Hat Linux 7.1 2.96-98