[LUGOS] Linux, FreeBSD in OpenBSD, pro in contra

Branko F. Gracner branko at edico.si
Thu Jan 24 21:49:35 CET 2002

> zelo me zanimajo mnenja kolegov na tej listi, kaj si mislite o zgoraj
> navedenih operacijskih sistemih v vlogi: Apache + moduli PHP in perl,
> proftpd, postfix/qmail z velikim stevilom sistemskih uporabnikov.

najhitreje bo sigurno slo z:
    freebsd + postfix + pure-ftpd
edina resna open source baza je postgres :)

bsd sistemi imajo blazno preprosto nadgradnjo (potegnes dol source,
rekompilas, restartas in ze imas nainstalirano novo verzijo OS-a), imajo
dost boljsi VM (vsaj fbsd) in se dost boljse obnesejo pod stresom.

brane