[LUGOS] Linux, FreeBSD in OpenBSD, pro in contra

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Fri Jan 25 08:02:37 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002 21:49:35 +0100 Branko F. Gracner wrote:

> najhitreje bo sigurno slo z:
>     freebsd + postfix + pure-ftpd
> edina resna open source baza je postgres :)
> bsd sistemi imajo blazno preprosto nadgradnjo (potegnes dol source,
> rekompilas, restartas in ze imas nainstalirano novo verzijo OS-a),
> imajo dost boljsi VM (vsaj fbsd) in se dost boljse obnesejo pod
> stresom.

Na kateri osnovi pa trdis vse zgoraj navedeno ? Si kdaj primerjal
Linux in *BSD na identicni masini ? Pa tako da si se potrudil
optimizirati sistem ? Dosti boljsi VM ? Khm, khm... kdaj si sploh
nazadnje instaliral Linux sistem (glede na zgoraj navedeno mislim da
kar precej dolgo nazaj) ?

O preprosti nadgradnji pa samo tole: apt-get update && apt-get
dist-upgrade. Se mi zdi precej bolj preprosto kot pa nadgradnja *BSD.

D.