[LUGOS] Linux, FreeBSD in OpenBSD, pro in contra

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jan 24 16:57:45 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002 14:32:41 +0100 (CET)
"Rok Krulec" <Rok.Krulec at fpp.edu> wrote:

> Zivijo,
>
> zelo me zanimajo mnenja kolegov na tej listi, kaj si mislite o zgoraj
> navedenih operacijskih sistemih v vlogi: Apache + moduli PHP in perl,
> proftpd, postfix/qmail z velikim stevilom sistemskih uporabnikov.

sem mnenja, da je najbolje uporabljati sistem, ki ga najbolje poznas. z
vsemi njegovimi _slabostmi_, da se jim znas prilagodit oz. planirat okoli
njih. za tipicen web hosting load na masino ponavadi ne dosega razmer, ko
bi se moral extra truditi s kakim specialnim tuningom masine, razen ce res
ne pretiravas s stevilom userjev (ali jim 'nekaznovano' dovolis pretirano
aktivnost). ce imas v planu mass webhosting, bi bil moj osebni dream
choice openbsd, pureftpd, postfix, apache in backend v mysqlu. za vsako
izbiro stoji nekaj razlogov :)

--

Pegasus