Linux, FreeBSD in OpenBSD, pro in contra

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Jan 24 14:32:41 CET 2002

Zivijo,

zelo me zanimajo mnenja kolegov na tej listi, kaj si mislite o zgoraj
navedenih operacijskih sistemih v vlogi: Apache + moduli PHP in perl,
proftpd, postfix/qmail z velikim stevilom sistemskih uporabnikov.

Prosim vzdrzite se flameov, zanimajo me konkretni pro in contra tistih, ki
so na lastni kozi izkusili kaj je dobro in kaj ne, ne zanima me, kaj so
pokazali razni testi, in kaj pravijo drugi in kaj pise po netu, to ze vse
vem, prav tako sem si oblikoval svoje mnenje, zdaj pa me zanimajo se Vasa,
da vidim, ce sem kaksno tocko izpustil ali pozabil.

Kdor ima izkusnje naj se svobodno razpise, lahko tudi na privat eMail ali
pa na lugos-bla, ce se mu zdi da to ni za tukaj.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 24.Jan 2002 @ 14:23 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key