[LUGOS] pcmcia to isa adapter & wireless

Jernej Porenta nejc.porenta at kss-loka.si
Thu Jan 24 12:05:29 CET 2002

Zdravo!

Na Klubu skofjeloskih studentvo smo ravno postavili celoten wireless sistem,
ki stoji na Access pointu, in na dveh PCMCIA wireless karticah, ki sta v ISA
adapterjih. Obe kartici delujeta na debianu stable (kernel 2.2). Celotna
oprema je firme Enterasys (Cabletron) RoamAbout. V kernelu rabis modul
vwlan.o, rabis pa tudi en paketek programov wireless_tools

Oddaljenost access pointa in klientov je 2.5 km, vendar so prenosi dokaj
solidni za 11Mb/s.

Celotne nastavitve in vse ostale stvari najdes na:
http://www.kss-loka.si/~msavli/wireless/

LP, nejc