[LUGOS] Backup na trakove

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jan 21 12:10:14 CET 2002

Zdravo.

> Ce imas malo manj denarja kupi DAT. Malo pocasneje, zanesljivo
> in ni pretirano drago. Kupi 12/24 GB (DDS3) enoto.

V mislih imam HP Colorado 20GB IDE.

> Jaz imam Compaqovo DAT, DLT in dve sonyjeve DAT enote, pa
> v glavnem vsi delajo zelo v redu. Compaqov DAT sicer noce
> delat na enem ncr scsi kontrolerju, ampak na aha2940 pa dela
> super.

V bistvu ni vazno, ce je stvar IDE ali SCSI, ne? Mislim - dela ravno
tako.

> Ce delas samo backup ene particije in to ponoci, ko se ziher
> nic ne spreminja, bos najbolj ziher ce ubijes sambo, remountas
> read-only, dumpas (dump/restore, amanda, tar, karkoli pac hoces,

Cakaj kaj remountam read-only? Recimo particijo, ki je mountana na
/home?

> jaz se najvec delam z dump ali tar, amanda je zakon ampak ce
> ne potrebujes kompleksnega backup sistema potem tudi amande ne)
> in potem nazaj mountas read-write ter pozenes sambo. Tako bodo vsi
> wintendo programi cisto zadovoljni s fajli, ce jih bos kdaj restoral.

OK razumem. Samo nekaj mi se ni jasno. V cem je fora client/server
sistema. Kako naj skonfiguriram amando, da bo delala to, kar jaz
hocem, torej da samo dumpam /home in potem spravim na tape - z opcijo
without-client? Upam da ne brcam prevec v prazno...

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org