[LUGOS] Backup na trakove

igorc at gmx.net igorc at gmx.net
Mon Jan 21 15:19:11 CET 2002

Zivjo,
mene tudi zanima tale tema, predvsem, kako je s kompresijo 1:2 na tape enotah. Vsi
namrec oglasujejo kapaciteto, ki je dvakrat vecja od nazivne na kaseti zaradi
kompresije. Ali lahko kdo napise po lastnih izkusnjah koliko doseze realna
kompresija, da ne bi kupil 12/24 data na primer, potem pa bi zmanjkalo prostora pri
bekapiranju recimo 20 GB.

by, Igy