[LUGOS] Debian na serverju - en kup vprasanj

polz polz at writeme.com
Thu Jan 17 20:41:02 CET 2002

> Ce se ti da mi na kratko razloziti kako narediti .deb paket, bi te prosil,
> da mi to napises.
vse file, ki se ti bodo instalirali, spravis v direktorij ime_paketa,
kot bi bil ime_paketa root. Potem naredis se ime_paketa/DEBIAN,
v ta dir pa iz kakega programa prekopiras control file in ga ustrezno predelas.
Pomagaj si z dpkg-deb -e.

Ko postimas control file in postrm / prerm / postinst / preinst skripte,
napises dpkg-deb -b ime_paketa.

To je to.

> Za kernel vem da obstaja tudi en tool, ki naredi .deb
make-kpkg kernel_image