[LUGOS] Debian na serverju - en kup vprasanj

Damir Dezeljin programing at nib.si
Thu Jan 17 13:00:55 CET 2002

Ciao!

> Jaz osebno priporocam ext3, o tem sem tu ze pisal. Kako pa bos razdelil
> tistih 36G pa je pac odvisno od tega, za kaj vse moras uporabljat
> server, kaksnih genericnih navodil ti tu ne morem dat.
Gor bom imel Samba share, JAKO pomembne podatke v MySQL-u, in malo manj
pomembne maile "upam" da v Cyrusu.

> Tole je za ext3 med instalacijo, potem pa si itak prevedes svoj kernel s
> tistim kar rabis. Za masino z Adaptec 29160 in 3com (fuj) mrezno sem
> rabil samo dve disketi, naprej pa je slo s ftp.si.debian.org :-)
No jaz imam enak plan, bomo videli, ce bo HP NetRAID kontroler podprt in
se bolj me zanima, ce HP podpira Debian, da bi lahko pol toole instaliral,
sicer se bom zjokal, da bom instaliral pol dneva (pocasen internet
connection) in pol ugotovil, da moram kaj druzga dat gor.

> Mislim da Debianov pppd to ze vsebuje, sicer pa se lahko o tem prepricas
> tako, da potegnes source paket in pogledas kako se prevede. Ce bi ga
> slucajno moral prevajat, ti vseeno predlagam da naredis .deb paket...saj
> ni tezko, pisi ce bos to pocel, pa ti bom napisal bolj natancno kaj je
> potrebno naredit.
Ce se ti da mi na kratko razloziti kako narediti .deb paket, bi te prosil,
da mi to napises. Za kernel vem da obstaja tudi en tool, ki naredi .deb
paket - je smiselno to uporabljati in kako se klice ta tool, ali naj
naredim kaj "make bzImage" in pika?

Lp,
Dezo