[LUGOS] mgetty + callback

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Jan 7 08:15:24 CET 2002

Zivijo,

jaz sem to nekoc postavil za lastne potrebe, vendar sem si napravil tako,
da je na strezniski strani tekel vgetty = (mgetty z voice in DTMF
razsiritvami, ki zna tudi avtomatsko prepoznati ali je client side human,
ppp ali fax in ustrezno reagirati), ki sem mu preko DTMF natipkal
kam me naj poklice nazaj. Vecji problem sem imel potem takratne Win95
nastavit, da se mi oglasijo na callback.
	Ce bi hotel naredit to tako kot bog zapove in ce je client Win
masina, bi mogel uporabiti patch za PPP, ki omogoca, da se pri pogajanju
poslje clientu poseben LCP paketek, ki na Windows clientih sprozi
pogovorno okno, ki te vprasa, kam naj te poklice nazaj in potem caka.
Nekako tako gre to na WinNT dial-in, patch za PPP sem tudi videl, ki
obljublja zgoraj navedeno, vendar ga nisem preizkusil, ker nimam potrebe
po tem.

Rok Krulec

P.S.: S0 register more bit =0, saj se mgetty odzove na podlagi RING stringa.

Portoroz/Slovenia, 07.Jan 2002 @ 08:02 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key