[LUGOS] mgetty + callback

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Sun Jan 6 22:04:41 CET 2002

Ciao!

> Ker mi s
> tistim modemom in racunalnikom po nekaj truda ni uspelo
> narediti call-backa, sem poskuse opustil, ne da bi natanko
> raziskal, kdo je krivec.
Obstaja en ukaz ... hmm ... nekaj v stilu ATS0=1 . Poskusi se malo s tem
igrati in stvar bo kot zacudo zacela delovati, saj mgetty mora prevzet
kontrolo nad modemom, ta S0 pa doloca, ce naj se modem kar sam javi, ko
ga kdo klice. En podoben ukaz obstaja tudi, da modem rece RING, ko kdo
klice, vendar se ga ne spomnem.

Je pa res, da je boljse, da namesto call-backa imas kar kabelski modem
ali pa ADSL ... hehe ... sanje pa take :)

Lp,
Dezo