[LUGOS] mgetty + callback

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sun Jan 6 21:54:33 CET 2002

Dne  Sun, 6 Jan 2002 20:46:43 +0100
je "Jure Krasovic" <jure.krasovic at rcc-irc.si> zapisal:
> Poizkusam postaviti callback pool vendar pa mi stvar nekako ne deluje
> ravno tako dobro kot bi zelel. Zanima me kaksne so vase izkusnje z
> mgetty + callback oz kaksne varjante uporabljate vi.

Ne bom te potolazil z zgodbo o nekem svojem modemu, ki sem ga hotel
uporabljati za avtomaticni odzivnik. Na modemu so pri klicu od zunaj
utripale lucke in kazale, da je modem detektiral poziv, vendar mgetty ni
zaznal na serijskem vmesniku pravega signala, da bi odprl povezavo. Ker mi
s tistim modemom in racunalnikom po nekaj truda ni uspelo narediti
call-backa, sem poskuse opustil, ne da bi natanko raziskal, kdo je krivec.

Lep pozdrav,
Ales