dve vprašanji zaèetnika

peter_petelinsek at hotmail.com peter_petelinsek at hotmail.com
Tue Feb 5 19:10:40 CET 2002

1.) Naložil sem RH 7.2. Težava ki se mi pojavlja je v tem, da v KDE ni èrke È (ne male ne velike)niti v menijih, niti je ni mogoèe pisati. Vsi ostali šumniki normalno delujejo. Kodno tabelo imam nastavljeno na 8859-2.
Pri RH 7.1 je bilo vse o.k.

2.) Drugo vprašanje se nanaša na ADSL.
RH 7.2 ima zelo dobrega èarovnika za povezavo z internetom. V njemu sem nastavil, da se povezujem preko DSL-a,mrežno kartico, upor.ime itd..., ter definiral, da naj se povezava vzpostavi takoj ob zagonu, vendar se ne zgodi niè.

Zanima me, s katerim programom poženem ppoe???

Hvala&lp

peter