[LUGOS] dve vpraanji zahetnika

Tilen Travnik tilen.travnik at guest.arnes.si
Tue Feb 5 19:31:57 CET 2002

Zanimiv predvsem odgovor za ADSL

> 1.) Nalozil sem RH 7.2. Tezava ki se mi pojavlja je v tem, da
> v KDE ni crke C (ne male ne velike)niti v menijih, niti je ni
> mogoce pisati.

Najlazji nacin z odpravo vseh vrst tezav s sumniki je instalacija
mandrake 8.1 :)

> Zanima me, s katerim programom pozenem ppoe???

Po mojih izkusnjah je najbolj zanesljiv nacin

#adsl-setup

Nastavitve so zelo intuitivne le brati je treba...

#adsl-start

Naredi 4 pikce in je online. Ce imas vredu modem.

Tukaj pa je zanka. Podjetje, ki montira ADSL modeme (veliki T), v
zadnjem casu montira neke cudne ADSL modeme, ki delujejo samo z Siolovim
klientom ali pa z MS klientom, ki je v nekaterih novejsih windowsih. Ko
na tak modem priklopis router ali pa linux kisto z rpppoe pa se ne zgodi
0. Na modemu gori 10mbit LEDica, vendar se zgodi 0. Ko sem T povprasal
kako in kaj niso imeli odgovora... Zamenjali so 4 modeme od katerih je
le eden pravilno deloval. Morda imas tudi ti tak modem.

lp