[LUGOS] zagon win2k po instalaciji Linuxa

Dusan Rupnik Dusan.Rupnik at atlantis.si
Tue Feb 5 11:22:32 CET 2002

Hja !! V stari HACKER reviji sem nekoc zasledil da linux in NT4.0 je mozno bootati vendar mora BOOT loader od winsov dvigniti linux. Se pravi namesti NT-je, namesti linux vendar pazi da ne zapises v MBR ampak na disk, potem pa skopiraj boot.img na %systemroot%\ potem pa ustrezno popravi boot.ini da dvigne LINUX