[LUGOS] Gimp - teèaj

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Dec 26 23:08:56 CET 2002

	Hojla!

On čet, 2002-12-26 at 12:36, Igor J. Kresnik wrote:
> Brezplacen tecaj na dopisnem seznamu sem predlagal   ker  si nekateri z
> navodili v tujem jeziku ne morejo kaj dosti pomagati :-(  po drugi
> strani je
> pri nas internet predrag( vsaj neomejena uporaba :-( ) da bi obiskovali
> strani kjer so prirocniki. Tisti prirocniki ki jih je mogoce sneti pa so
> ponovno
> v anglescini   :-(.

Zdaj bom še jaz malo zloben in predlagal, naj se ljudje vpišejo v tečaj
angleščine, ki jih je veliko in so dostopni marsikomu. ;]

Zdaj bom zagovarjal tržno logiko, ki pravi, da je Slovenija premajhno
tržišče, za izdajo knjige o Gimpu. Ali se morda motim?

> Slisal  sem da je mosno fotografije obdelovati z Gimpom? Prosim povej
> kako lahko iz fotografije odstranim cacke?

Z Gimpom seveda lahko obdeluješ fotografije, lahko rišeš, izdeluješ
napise in gumbe itd. Še najbolj je primerne za spletno grafiko, ker ti
noben ne mori s CMYK separacijo (čeprav večina sploh ne ve, kaj to je -
mene so poučili strokovnjaki na Delu).

Ne vem, kaj točno mislis s čačkami... Večino smeti se da krasno
retuširati z žigom (Convolver Tool). Malo igranja s tem orodjem in
zdrave pameti, pa si na konju. Nobena avtomatika ti pri tem ne bo
pomagala, ker računalnik ne ve, kaj bi moralo biti na sliki...

Po drugi strani pa je res, da je Gimp pri velikih slikah božjastno
počasen. S Photoshopom že dolgo nisem delal, tako da ne vem, kakšna je
primerjava.

> Gimp ima mnogo zanimivih funkcij ki jih ljudje sedaj delajo z drugimi
> programi ceprav imajo nalozen Gimp!

Seveda ima Gimp mnogo funkcij, ki jih le malo ljudi pozna, še manj pa
jih te fukncije in orodja zares uporablja. Zakaj? Ker so stvari za
odtenek drugačne od Photoshopa.

Koliko ljudi pa bi načeloma uporabljalo Gimp? Se splača prevesti katero
izmed knjig o Gimpu oz. napisati svojo verzijo?

Srečno,

	Miha...