[LUGOS] Gimp - teèaj

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Thu Dec 26 12:36:51 CET 2002

>Zdravo!

Koliko pa dobis placano za sodelovanje v tem seznamu ? ;-)

Brezplacen tecaj na dopisnem seznamu sem predlagal   ker  si nekateri z
navodili v tujem jeziku ne morejo kaj dosti pomagati :-(  po drugi
strani je
pri nas internet predrag( vsaj neomejena uporaba :-( ) da bi obiskovali
strani kjer so prirocniki. Tisti prirocniki ki jih je mogoce sneti pa so
ponovno
v anglescini   :-(.

>Da ne bo pomote, ideja seveda ni bila moja, le ugibal
>sem, kaj naj bi pomenila. In, ce dobro premislim, tako
>zelooo slaba vendarle ni. Morda pa se le kdo najde.
>Tudi sam trenutno obiskujem nek brezplacen tecaj...

Slisal  sem da je mosno fotografije obdelovati z Gimpom? Prosim povej
kako lahko iz fotografije odstranim cacke?
Gimp ima mnogo zanimivih funkcij ki jih ljudje sedaj delajo z drugimi
programi ceprav imajo nalozen Gimp!

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843