[LUGOS] Gimp - tečaj

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Dec 23 13:21:27 CET 2002

	Hojla!

On pet, 2002-12-20 at 12:47, Matjaz Slibar wrote:
> Ima kdo kakšno informacijo o kakršnemkoli tečaju o uporabi GIMP-a?
> Tečaj, predavanje, karkoli.

Pred kakšnim mesecem sem imel na Delu tečaj Gimpa. Tečja je bil
oblikovan posebej za njihove fotografe od osnov do obdelave fotografij.
Tega tečaje je bilo skupno pet ur za vsako skupino.

Če se zberejo zainteresirani in so pripravljeni plačati, se lahko najde
ustrezen prostor z računalniki oz. vi prinesete svoje. Jaz sem za
ustrezen honorar pripravljen organizirati tak tečaj.

Srečno,

	Miha...