[LUGOS] Klik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Dec 20 00:00:18 CET 2002

Na 1040334541, 2002-12-19 ob 22:49, je neo81 napisal(a):
> POZDRAV!!
>
> Jap pred meseci ko so prenovili stran so prenovili tudi sistem za prevzem
> certifikata, ki sedaj uporablja polek microsoftovega(ali activ card-ovega ce
> gre za prevzem na kartico) Crypto API-ja tudi eno active x
> kontrolo...skratka bl mal moznosti da bo tole delal z mozilo oz netscapom.
> Kar se pa tice "nepodpore" uvazanja cerifikatov v netscapu ali mozilli, je
> pa verjetn spet kak student na podpori neki na pamet bleknu.naj si fantje
> ogledajo kako lepo zadeva deluje na sigenu (www.sigen-ca.si).
> sem imel problemov.

IMHO bi jim moral vsak od nas, ki se ga to tiče poslati en prijazen
mail... če ne drugega bodo vsaj zavedali se, da takšni uporabniki
obstajamo
ker če so njekje uvedli activex, je morda to šele začetek...

res bi mi bilo zoprno, če bi moral zaradi takšne neumnosti menjati
banko...

lep pozdrav
andraž tori