[LUGOS] Klik

neo81 neo81 at email.si
Thu Dec 19 22:49:01 CET 2002

POZDRAV!!

Jap pred meseci ko so prenovili stran so prenovili tudi sistem za prevzem
certifikata, ki sedaj uporablja polek microsoftovega(ali activ card-ovega ce
gre za prevzem na kartico) Crypto API-ja tudi eno active x
kontrolo...skratka bl mal moznosti da bo tole delal z mozilo oz netscapom.
Kar se pa tice "nepodpore" uvazanja cerifikatov v netscapu ali mozilli, je
pa verjetn spet kak student na podpori neki na pamet bleknu.naj si fantje
ogledajo kako lepo zadeva deluje na sigenu (www.sigen-ca.si).

LP, matjaz