resize_reiserfs

Martin martin at amadej.si
Thu Dec 19 10:21:15 CET 2002

Pozdrav.

Na disku sem za trenutno root particijo (reiserfs) naredil nekaj prostora.
Nato sem skušal z resize_reiserfs to root particijo raztegnt, pa ne gre.
Nakar sem prebral manual za resize_reiserfs in ugotovil, da moram sam
podalšat particijo nato pa pognat resize_reiserfs. V man piše naj z cfdiskom
svojo root particijo najprej zbrišem (??) in nato na istem mestu (isti
začetek) naredim novo večjo in jo bom lahko z resize_reiserfs povečal.

Je to že kdo kdaj _uspešno_ naredil? Kako naj vem če bo cfdisk začetek spet
postavil točno na isti cilinder (ali kaj je že) diska? Je še kak drug način,
da povečam particijo čez ostal del diska.
Kasneje je spet obvezno pognat lilo, če uspešno spremenim, ne?

L.P.
-Martin