[LUGOS] Transmeta Crusoe procesorji

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Thu Dec 19 11:47:03 CET 2002

Hoj!

Jaz imam Sonyjevo igraco, 800 MHz Crusoe. Dela. Slack, 2.4.20, ext3.
Sicer mi nekako ventilator ne sodi v zep, ampak...
Tako "od oka" se obnasa kot kak 600 MHz P III. (Seti at home benchmark).

Pri laptopu bolj preveri, ali je ves HW, ki ga rabis, podprt.
Meni vse vazno dela, bedarije pa ne. Ampak bedarije so najlepse za igranje...
(TV out, vgrajena kamera itd). Preveri na linux-laptops. Preveri v kernelu.

LP

Iztok