[LUGOS] Transmeta Crusoe procesorji

Martin martin at amadej.si
Thu Dec 19 12:50:44 CET 2002

Je povezano z linuxom (itak so vec al manj skor vse naprave, ce to hoces ;-)
)

Glede dlancnika.
Na ipaqe (ne najnovejse, pa se na te bos lahko v kratkem) lahko namestis linux
z vsaj tremi moznimi graficnimi okolji (x in GPE, opie brez x,..). Lahko se
preko serijskega porta na dlancnik povezes preko ssh in obratno. V bistvu
imas ppp med pc-jem in dlancnikom. Dlancnik gre lahko na net preko pc-ja, ali
preko IR z telefonom. Bluetooth ali kej drugega se nisem stestiral.
Glede softwera za mail, pdf, html, ftp... imas vse kar ti srce pozeli.

Glavna prednost (poleg vecje stabilnosti) linuxa na dlancniku je, da dlancnik
(vsaj ipaq serije 3600) ob izgubi baterije ne izgubi podatkov, ker jih
spravlja v DROM, medtem ko pri pocket pc OSu (winsi) ob izgubi baterije
izgubis vse podatke IN se to, da imas gor samo programsko opremo ki si ji
zelis in jo potrebujes. Da ne govorim o gledanju divxov (preveden mplayer za
arm arhitekturo), ce imas dovolj prostora na disku za ipaqa. ;-)).
Tudi še neprevedene programe lahko z uporabo skiff slusterja (clusterja arm
masin prosto dostopnega vsem) lahko prevedes sam.

Torej ti za zapiske in se mnogo več (maili) lahko sluzi dlancnik z linuxom.

Vse informacije lepo zbrane in spisane imas na www.handlelds.org

L.P.
-Martin