Dlancnik (damir dezeljin)

Marjan Lukezic marjan.lukezic at guest.arnes.si
Thu Dec 19 11:31:06 CET 2002

Pozdravljen,

Odgovarjan ti glede dlancnika. Imam dlancnik CASIO PV 400A s 4MB rama. Ima
koledar, memo, quick memo, pretovrnik valut, telefonski imenik. Na PC je
povezan preko serijskega porta. Ima poseben program za sinhronizacijo Casio
synh ali pa lahkouporabis  standardni MS Outook. Edina slobost je, da ni
kompatibilen s palm os. Razmisljam o prodaji, ker nujno rabim nekaj cvenka
lahko se zmeniva, ce si za cena 20.000 sit.

Lep pozdrav,

Marjan