[LUGOS] resize_reiserfs

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Thu Dec 19 10:22:00 CET 2002

Martin wrote:

> Je to že kdo kdaj _uspešno_ naredil? Kako naj vem če bo cfdisk začetek spet
> postavil točno na isti cilinder (ali kaj je že) diska? Je še kak drug način,
> da povečam particijo čez ostal del diska.
> Kasneje je spet obvezno pognat lilo, če uspešno spremenim, ne?

Zakaj pa ne? Če mu ti rečeš, da je particija od 25 pa do 97 cilindra, jo
pač tam postavi.

S orodji kot so fdisk in podobni, tako ali tako ne delamo nič drugega,
kot spreminjamo particijsko tabelo. To pa so podatki OS-u, kje na disku
se fizično nahajajo podatki. Samih podatkov na disku s tem ne
spreminjamo. Problem nastane le, če se nam tabela pokvari, saj potem OS
ne ve več, kje naj podatke išče.

Torej, če je sedaj recimo particija od 44 pa do 1358 cilindra, in bi jo
rad povečal, pač napiši da je sedaj od 44 pa do 2999 cilindra. S tem si
jo povečal (pa saj je patrition magic počel nekaj podobnega). Vendar
pozor, napisano velja le če je particija, ki bi jo rad povečal zadnja,
oziroma bo zadnja na disku. Če pa imaš na disku več particij, pa povečaj
  particijo toliko, da boš dve združil npr:

hda1 > od 0 do 43
hda2 > od 44 do 1358
hda3 > od 1359 do 2333
hda4 > od 2334 do 2999

spremeniš v

hda1 > od 0 do 43
hda2 > od 44 do 2333
hda3 > od 2334 do 2999

Toliko o teoriji. V praksi pa lahko preizkusiš sam. Jaz se vsega skupaj
brez enega popolnega backup-a ne bi lotil.

Lep pozdrav
Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>