Transmeta Crusoe procesorji

Damir Dezeljin programing at nib.si
Thu Dec 19 11:01:18 CET 2002

Pozdravljeni.

Ni cisto povezano z Linuxom, vendar:
Kaj ima oz. jekdo imel moznost delati na racunalniku (po moznosti
notesniku) z Transmeta Crusoe procesorjem.

Sprasujem, ker premisljujem o nakupu cenejsega notesnika, vendar sem malo
skepticen, ker so 'trenutni' takti Intel procesorjev >=1.6GHz , Crusoe pa
800MHz .

Kaksen hint?

Kaj pa mi zna kdo svetovati kaksen notesnik si kupiti v nizjem cenovnem
razredu (nov) ali pa ce se ne odlocim za notesnika, kaksen dlancnik
(dlancnik bi rabil za kaksne zaznamke,... rabil pa bi ga tudi, da se preko
serijskega porta povezem na kaksen racunalnik kot konzola).

Hvala in lp,
Dezo