[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Thu Dec 19 01:50:47 CET 2002

Galeon ima vso funkcionalnost Opere, razen morda predogleda tiskanja.
Tudi sam sem prej uporabljal Opero, vendar sem se v Galeona zaljubil, ko
sem ugotovil, da se da srednje-klikniti (odpre se nov tab ..eeeh
zavihek) prav vse, od bookmarkov in možnosti v menijih naprej. Sicer pa
Galeon uporablja gecko rendering engine, tako da je 100% kompatibilen z
Mozillo in Netscapom. Tudi precej hitrejši je od Mozille, Netscapa in IE.

Mislim, da ne bom nikoli razumel uporabnikov ie, ki še vedno trpijo
tiste ogabne skripte in active x svinjarije jim odpirajo okna
(nadležno), spreminjajo nastavitve (škodljivo) in instalirajo skrite
programe (potencialno zelo nevarno).

BTW, ali kdo že dlje časa redno uporablja Konquerorja?