[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Dec 19 09:38:53 CET 2002

	Hojla!

On čet, 2002-12-19 at 01:50, Rox de Gabba wrote:
> Galeon ima vso funkcionalnost Opere, razen morda predogleda tiskanja.
> Tudi sam sem prej uporabljal Opero, vendar sem se v Galeona zaljubil, ko
> sem ugotovil, da se da srednje-klikniti (odpre se nov tab ..eeeh
> zavihek) prav vse, od bookmarkov in možnosti v menijih naprej. Sicer pa
> Galeon uporablja gecko rendering engine, tako da je 100% kompatibilen z
> Mozillo in Netscapom. Tudi precej hitrejši je od Mozille, Netscapa in IE.

Galeon me je prav prijetno presenetil, ker se da nastaviti en kup
stvari. Nisem še odkril, kje nastaviš, da se nova (prazna) stran odpre v
novem uhlju in ne v novem oknu.

Pa še tole. Pri zaganjanju mi vrže ven par Gtk-CRITICAL sporočil, kar me
ne veseli preveč in tudi sesul se mi je že, tako da fvwm2 ni znal vzeti
miške nazaj (kurzor je ostal štirismerna puščica). Na trenutke se tudi
okno popači, recimo po tistem ko preko njega odpiram menije. Verjetno so
vse te težave bolj povezane z Gtkjem in geckom.

Lahko rečem, da zadeva obeta.

Srečno,

	Miha...