[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Wed Dec 18 23:32:39 CET 2002

> - uporabljam Opero 6.0 beta 1,

Opero uporabljam najvec v razlicici 6.05 ( ki je recimo tudi v celoti poslovenjena), ker deluje tudi Sun java environment in ker je za moje pojme varna. Posebej veliko mi pomeni tudi moznost nadaljevati natanko tam, kjer sem jo zadnjic zapustil, saj obnovi vsak okna.

Druga zelo lepa lastnost je vmesnik za downloadanje datotek, ki prikazuje ravno prave podatke in ki je ravno prav uporaben.

Tretja pa je njena hitrost in to, da v spodnji vrstici prikazuje trenutno hitrost prenosa za vse prenose. Njen zagon je skoraj trenuten.

Cetrta pa seveda, da jo je mogoce upravljati le s tipkami, brez miske, ce tako pac kdo zeli.

Peta, da pozna predlogled tiskanja, kar prikaze stran taksno, kot bo na papirju. S tem prihranis kaksen list in nisi presenecen ob neumnih odrezih stiskane strani.

Sesta, ne odpira novih oken, vsa so vlozena v glavno okno opere. Zapirajo se s Ctrl-W. Kar pride prav ob kaksnem smetju.

Sedma, zaenkrat me se ni presenetil kaksen crv, ki bi se naselil vanjo in pocel cudne stvari. V IE se kaj taksnega lahko zgodi.

Osma, deluje na razlicnih platformah, pri meni tudi na Linuxih na Sunu in seveda razlicnih PCih, cisto znosno tudi na 386.

Kaj pri njej pogresam?

Da mi pravno-formalno ne dopusca uporabljati istega kljuca (registracije) na vec racunalnikih, ce sem njihov edini uporabnik. Kot razumem, pravno-formalno za vsako namestitev zahteva svoj kljuc/licenco.

S tem seveda ne trdim, da mi Mozilla ni vsec, a zal me je Opera zaradi nastetih lastnosti navdusila.

> - če pa še ta zataji, potem pa se obrnem na dobri stari Netscape 4.7x,

V njem pogresam predvsem to, da ne podpira daljsih kljucev in da zaradi tega ni dovolj varen za kaksno Klik-bancnistvo.

Lep pozdrav,
Ales