[LUGOS] Klik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Dec 19 14:45:12 CET 2002

Na 1040249888, 2002-12-18 ob 23:18, je Fredi Najžar napisal(a):

> Ja. Mozilla. Certifikata še sicer nisem nikoli sprejemal z Mozillo, dela
> pa bp.

certifikat se je dalo sprejeti svoj čas z mozillo 0.9.nekaj, potem pa se
je nekaj spremenilo, ne vem a v mozilli al v kliku

Pred kratkim sem imel izkušnjo z okni:
Ko sem poskusil sedaj sprejeti z Netscape 7.0 je popolnoma spodletelo,
po tem ko sem klical na Klik podporo so rekli, da VEDO, da se ne da
sprejeti certifikata z nobeno novejšo mozillo in netscapom, ampak da se
jim to ni zdelo dovolj pomembno, da bi objavili

To se mi je od njih zdelo izjemno nefer... če že ne naredijo na pol
delujočo rešitev naj vsaj dokumentirajo stvari. Zato, ker niso ene
vrstice texta uvrstil v svojo knjigico in FAQ so mi pobrali ogromno časa
(seveda sem mislil da je problem pri meni zato sem poskusil VSE mogoče,
enkrat vmes celo 'uničil' certifikat in sem moral potem čakat da so mi
poslali novega)...

Takoj ko sem omenil besedico netscape me je uslužbenec helpdeska
prekinil in povedal, da naj si raje instaliram verzijo 4.73 in naj potem
uvozim certifikat v novo različico... ma če vejo vse to, a jim je res
tok težko dat na web... (in očitno to pomeni da tudi nisem bil prvi s
takšnimi težavami)

to je bilo par mesecev nazaj, morda so zdaj že pofixane, upam

lep pozdrav
andraž tori