[LUGOS] 8bit isa

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Dec 16 08:44:53 CET 2002

Howdy!

Jure Pecar wrote:

>Situacija: tle mam eno 386ko, ki bi jo rad napolnil do vrha. ima 3 16bit isa
>slote in 2 8bit isa slota. v 16bit slotih mi sedijo ide kontroler in dve
>10baseT mrezni, v enem 8bitnem hercules kartica, v drugega pa bi rad vtaknil
>eno bnc mrezno. konkretno gre za 3c509, ki je 16bit isa kartica.
>
>3comov util za nastavljane kartice jo prepozna in zna delat z njo tudi ce
>sedi v 8bitnem slotu, 3c509 modula v linuxu pa mi v tem primeru ne uspe
>naloziti. ce jo vtaknem v 16bit slot, dela b.p.
>
>Ideje? Se kdo se spomni, kako je to blo vcasih? :)

Priblizno takolo takole je to: v 8-bitnih ISA slotih imas na voljo samo
IRQ od 0 do 7.

Predlagam naslednje: tvojo 3c509 nastavi v non-PnP mode in ji rocno
nastavi IRQ. Spodnjih 8 IRQ je precej fiksno zasedenih:

0 - timer
1 - ??? (kaksen exception bi rekel)
2 - kaskada za drugi IRQ kontroler (mapiran na 9; torej sta IRQ 2 in 9
eno in isto)
3 - ttyS1
4 - ttyS0
5 - lp1
6 - floppy
7 - lp0

Dobra izbira je navadno 2 ali 5 (ponavadi v sistemu nimaš dveh
paralelnih portov), če pa uporabljaš polling lp driver, pa lahko zasedeš
tudi 7.

Seveda moraš potem malo popaziti tudi na IO porte ...

--
Peace!
  Mkx