[LUGOS] 8bit isa

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Dec 17 03:52:41 CET 2002

On Mon, 16 Dec 2002 08:44:53 +0100
Metod Kozelj <metod.kozelj at lugos.si> wrote:

> Priblizno takolo takole je to: v 8-bitnih ISA slotih imas na voljo samo
> IRQ od 0 do 7.
>
> Predlagam naslednje: tvojo 3c509 nastavi v non-PnP mode in ji rocno
> nastavi IRQ. Spodnjih 8 IRQ je precej fiksno zasedenih:
>
> 0 - timer
> 1 - ??? (kaksen exception bi rekel)
> 2 - kaskada za drugi IRQ kontroler (mapiran na 9; torej sta IRQ 2 in 9
> eno in isto)
> 3 - ttyS1
> 4 - ttyS0
> 5 - lp1
> 6 - floppy
> [...]

hm, tkole mam zdej: io 0x210 in irq 5, dela b.p. v 16bit slotu, v 8bit se
noce insmodad modul ...

ce je v 8bit slotu, jo 3c5x9cfg prepozna, vendar jo ne zna autoskonfigurirat
... pa tudi ce neke vrednosti nastavim na roke in jih shranim, izgleda kot
da so se shranile, vendar po rebootu ostanejo stare ...

a kdo se ve toliko o isa vodilu, da bi mi vedel to razjasnit? :)
al pa ce si 3c509.c prestudiram ... in poiscem kako sticno tocko s 3c501.c
ali 3c503.c :)

--

Jure Pecar