8bit isa

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Mon Dec 16 06:06:44 CET 2002

Situacija: tle mam eno 386ko, ki bi jo rad napolnil do vrha. ima 3 16bit isa
slote in 2 8bit isa slota. v 16bit slotih mi sedijo ide kontroler in dve
10baseT mrezni, v enem 8bitnem hercules kartica, v drugega pa bi rad vtaknil
eno bnc mrezno. konkretno gre za 3c509, ki je 16bit isa kartica.

3comov util za nastavljane kartice jo prepozna in zna delat z njo tudi ce
sedi v 8bitnem slotu, 3c509 modula v linuxu pa mi v tem primeru ne uspe
naloziti. ce jo vtaknem v 16bit slot, dela b.p.

Ideje? Se kdo se spomni, kako je to blo vcasih? :)

Ce ma pa kdo kako delujoco 8bit bnc mrezno kje, se je pa tut ne branim.

--

Jure Pecar