[LUGOS] Prosto programje za Windows

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 8 19:23:41 CET 2002

Na 1039366382, 2002-12-08 ob 17:53, je Ales Kosir napisal(a):
> Ideja je dobra.
>
> Ste razmisljali tudi o tem da dodaste odjemalca XFree (Cygwin) in morda ves cygwin GNU paket? Tega je menda kar nekaj MB.

niti ne...
morda xfree86, samo celotnega cygwin okolja pa ne, ... že itak mislim,
da je softwara prevec -recimo ethernet loggerji so za vecino ljudi
neuporabni...

ni cilj tega projekta ena popolna distribucija free softwara... to dela
že theopencd...
program se uvrsti, če zadosti enemu od pogojev: ali da je program
uporaben za windows uporabnike (in ne unixače pod okni) ali pa da širi
dobro ime opensourcea/je reprezentativen zanj (celestia, tuxracer,
freeciv...)

> Putty ima vec uporabnih dodatkov, pscp in psftp. So ti tudi tam?

ja pscp in psftp sta

> Koristen je tudi gpg paket, ki se integrira v windows.

gpg sam ima dokaj visok prag priučitve, razen če obstaja kakšen bolj
user friendly vmesnik?

> wget je verjetno nepogresljiv.

... command line utilityev nisem vključeval, razen pri puttyu kot
dodatek samemu puttyu
dvomim, da bo tako pod okni kdo uporabljal wget namesto programov kot je
recimo getright. razen unixačev, ampak tem cd ni namenjen.

> Moram pa reci, da ste med prosto programje vtaknili kar precej spornih programov. Opera nikakor ni prosta... Ali vse te programe sploh smete sami razsirjati?

zato piše: "prvi stik z raznim programjem, ki je prosto ali delno
prosto."

Opero sem vključil, ker se mi zdi da ima v naših krajih veliko fanov...
Moja osebna preferenca je sicer svobodno programje, ampak tudi opera
lahko služi za razbijanje monotonosti na področju brskalnikov

> Recimo:
> The Opera CD/DVD Distribution System allows book editors, ISPs or organizations to distribute Opera on CD/DVDs. By accepting the online contract you become a CD/DVD Opera distribution partner. (http://distribute.opera.com/distribution/redir.html?go=&cddist=1)

za sunov jvm sem preveril in zgleda ok
winamp je freeware
winrar, winzip, bootitng so shareware
vse ostalo pa je nekako GPL, LGPL, ipd

opero nisem opazil da ni obicajen shareware, sem zdajle prijavil, tako
da je od tega trenutka naprej vse ok :)

hmm ob tem sem opazil da je 6.05 tudi v slovenščini, tako da bo
naslednič tudi to vključeno

Zelo rad bi slišal izkušnje ljudi z 7-zip... ali je to dostojen
nadomestek za WinRAR in WinZIP?

LEp pozdrav
Andraž tori