[LUGOS] Prosto programje za Windows

Primož Gabrijelčič gabr at 17slon.com
Sun Dec 8 20:01:39 CET 2002

> ciljna publika niso unixači, temveč uporabniki oken...

Hja, ampak ...

> za unix uporabnike verjamem da ga znajo 1,2,3 sami najti in
> poinstalirati, ker vedo kaj hočejo...

... jaz sem se krepko namatral da sem našel zgorajomenjene GNU
utilities, ker mi CygWin ni všeč. In to ravno zato, ker sem iskal
delujoč wget.

Za grafični vmesnik pa ne vem, takih neumnosti ne potrebujem.

Sicer pa se da http strani in datoteke po http-ju in datoteke po ftp-ju
krasno prenašati z Windows Commanderjem (ups, Total Commanderjem), ki je
sicer šerver, ampak čisti must-have. http://www.wincmd.com/

Pozdrav,
   Gp