Prosto programje za Windows

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Sun Dec 8 22:27:08 CET 2002

Hello Andraz,

8. december 2002, 19:23:41, you wrote:

> Zelo rad bi slišal izkušnje ljudi z 7-zip... ali je to dostojen
> nadomestek za WinRAR in WinZIP?

V starejših verzijah 7-zipa mi je bil GUI vmesnik precej bolj všeč
(arhive je predstavil kot mape), med tem ko gre v novejših verzijah v
smeri Norton/Total Commander klona... žal precej stvari še manjka -
zadnjič ko sem poizkušal se ni dalo vleči datotek iz ene strani okna v
drugo, ali pa izven tega okna (v starem vmesniku je to delovalo). Je
pa res, da 7z format stisne precej bolje kot karkoli drugega - Gimp za
windows je npr. stisnjen z 7Z).

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

Passengers on elevators constantly rearrange their positions as
people get on and off so there is at all times an equal distance
between all bodies.
       -- Sharkey's Fourth Law of Motion