[LUGOS] redhat 8.0

Stanimir Vasic svasic at src.si
Sun Dec 1 09:06:20 CET 2002

Pozdravljen,

Moje izkušnje z RH8.0 so podobne tvojim. Mandrake me je celo toliko
navdušil s svojo solidno namestitvijo, da sem se odločil in kupil DVD
različico. Če boš kdaj uporabljal Mandrake, boš v RH-u pogrešal še
marsikakšno orodje in prijaznost do uporabnika. Skratka, menim da je
Mandrake trenutno do uporabnika najbolj prijazna distribucija. Je pa res
da je RH80 neznansko lep in  ob pogledu na njegovo namizje tudi jaz
vzdihujem in si želim da bi tudi Mandrake bil tako estetsko "doteran".
Med Mandrake in RH je razlika v tem, da Mandrake da vedno zadnjo
različico jedra, knjižnic in vseh programov, RH pa je bolj konzervativen
in se drži nazaj. Zato v splošnem velja da je Mandrake malenkostno bolj
nestabilen, RH pa ne podpira najnovejšo strojno opremo. Moje izkušnje so
takšne da se mi obešata oba, brez razlike in to celo veliko več kot
Win2K ali WInXP. Pravo nasprotje tistega kar folk trdi. Pa še to, že pri
osnovni namestitvi z vsemi popravki, brez dodanih programov. Win2K in
WinXP z zadnjimi popravki in brez dodanih gonilnikov ali programov, ne
moreš zrušiti.

Kar se odgovorov na tvoja vprašanja tiče, ti ne morem kaj dosti
pomagati, ker tudi sam nabiram svoje izkušnje:

1.), 2.), 3.) Mislim da moraš imeti vklopljeno samo eno od power
management funkcij in ne obeh. Jaz bi APM v biosu izklopil in pustil
samo ACPI.

4.) Disk 80 GB je po velikosti že na meji dobrega okusa ;-) in  so
problemi možni že zaradi tega. V preteklosti sem imel probleme, če sam
linux dal na drugo particijo, če je prva bila večja od 8 GB. Zato ti
svetujem da linux daš na prvo particijo in WinXP na drugo. V tem primeru
ti bo vse delovalo. Prvo namesti WinXP in za njim še linux. Boot loader
daj na particijo in ne na MBR. Po končani namestitvi, v WinXP z orodjem
DiskProbe (nahaja se v Tools-ih oz. NT4 ResKitu) ali čem drugim, preberi
prvi sektor prve particije in ga shrani v datoteko na WinXP disku. Dodaj
vrstico na koncu boot.ini (na pr.: c:\mandrake.bin="Mandrake 9.0"). To
bi moralo rešiti problem z bootanjem.

5.) V RH ne dela Xmms zaradi nekakšnih licenčnih zadev. Stvar moraš
reševati "na roke", razložena je na xmms.org in ni komplicirana.
Delovanje strojne opreme preizkusi z namestitvijo RealPlayer-ja, meni je
ta edini deloval, vsa vgrajena orodja so odpovedala.

Osebno sem imel tudi nasprotno izkušnjo: v Mandrake-u mi, na prenosniku,
dela vse razen zunanje USB miške. Nikakor mi jo ne uspe zagnati. V RH80
je  zunanja miška delovala skupaj z vgrajeno ploščico in sem lahko
uporabljal kar sem hotel.

Moje izkušnje z Lugos člani so takšne, da ti priporočam pošiljanje
vprašanj še na skupino alt.os.linux.mandrake.

Vse povedano je samo moje mnenje in lahko da se motim.

Lep pozdrav,
Stane