[LUGOS] redhat 8.0

Gregor Jerse ash at morana.homelinux.net
Sun Dec 1 08:20:18 CET 2002

Tomaz Kavcic wrote:

> Zdravo!
>
> 5.) Imam SB audigy, ki je ena najpopularnejsih zvocnih kartic ta hip,
> redhat pa ga "seveda" ne podpira. Zanimivo je, da ga detektira, celo
> pravilno izpise "audigy" modul, v meniju sound card detect, ko
> poizkusim play test sound ali ko poizkusim predvajati kak mp3 ali
> audio cd pa se enostavno ne zgodi nic. poizkusil sem s programom
> sndconfig, izpise pa mi, da kao "audigy not supported" oz. nekaj v tem
> stilu. Na kaksen kompliciran nacin torej lahko vzposobim eno najbolj
> klasicnih zvocnih kartic ta hip? Ta odgovor mi resnicno veliko pomeni,
> [...]

Driverji na Creativovi strani delujo v redu (sicer imam kartico Live!,
ampak Audigy je podprta v istem projektu EMU10K1) in tudi navodila za
instalacijo seveda SO zraven. Poglej si v direktoriju, kamor si
odpakiral pakek, za datoteko INSTALL. Tam ti vse lepo pise (oz. inas
referenco na docs/README), imas pa celo datoteko docs/README.SLOVENIAN,
kjer so navodila za installacijo v slovenscini. Zakaj  Red Hat nima tega
tega modula ze vkljucenega v njihovo osnovno jedro pa ne vem.

Lpe pozdrav,
Gregor Jerse