[LUGOS] redhat 8.0

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sun Dec 1 13:15:41 CET 2002

 >Pa še to, že pri osnovni namestitvi z vsemi popravki, brez dodanih
 >programov. Win2K in WinXP z zadnjimi popravki in brez dodanih
 >gonilnikov ali programov, ne moreš zrusiti.

Ko pa XP-ji enkrat tecejo, z dodanimi programi, pa tudi dostikrat
umirajo brez pravega razloga ... da ne govorimo o problemih z gonilniki ...

Sem pa tudi sam opazil, da rabim pri linuxu vec casa za osnovne
probleme, vendar mislim da je temu krivo to, da windowse uporabljam ze
10 let in da jih poznam kot lastni zep ... Pri linuxu pa ne vem niti
osnovni stvari ... Pri windowsih se mi nekatere stvari zdijo same po
sebi umevne, tako da niti ne pomislim da so v resnici komplicirane ...

Primer : ne vem kje je zapisan osnovni menu v RedHat-u (v windowsih
Start) ... Na windowsih gres pod : "C:\Documents and
Settings\Administrator\Start Menu" in uredis stvari ... Kako pa jaz to
vem ... ja windowse uporabljam ze dolgo ...

Kako pa spremenim osnovni menu na RedHat 8.0 ??? pojma nimam ... s tem
da ne rabim nekaksnih graficnih pripomockov, jaz bi to rad spreminjal na
roko ...

Ko se enkrat naucis teh stvari pa ni vec problema, za to pa je treba
nekaj casa ....

Iztok