[LUGOS] nastavitev modema

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Thu Aug 8 21:25:37 CEST 2002

Aljo?a ?panger wrote:
> ?ivijo
> a mi lahko nekdo pomaga pri pripravi internet povezave v linux suse 8.0 pro.
> Rad bi vedel kako se skonfigurira modem da deluje pravilno.
> Modem je na com 1 portu, je pa USR 56k Faxmodem. V hardware bazi na suse linux strani je opredeljen kot podprt modem.
> Točna oznaka modela je USR025630B oz.5630B oz. USR V.92 FAXMODEM EXT.SER.
> Upam da nisem zahteval preveč!!!

Na starejših verzijah SUSE-ja je bil paket wvdial, ki je za take modeme
najboljša rešitev (se sam avtomatsko skonfigurira). Jaz ga še vedno
uporabljam, sedaj tudi za ISDN.

Pa še konfig (/etc/wvdial.conf)

[Dialer Defaults]
Area Code =
YaST2 configured = 1
Password = TvojGeslo
Baud = 115200
Load Predefined Prefix = None
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
Init3 =
Auto DNS = 0
Phone = telŠtodISP-ja
Tonline = 0
Modem = /dev/ttyS0
Dial Command = ATDT
Idle Seconds = 180
Compuserve = 0
Modem Type = Analog Modem
Ask Password = 0
Username = TvojUsername
Stupid Mode = 1
Force Address =
DialMessage1 =
ISDN = 0
DialMessage2 =

Spremeniti moraš le Password=, Username=, Phone=

Lp FRedi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/