[LUGOS] nastavitev modema

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Thu Aug 8 19:41:46 CEST 2002

In kje se ti ustavi?  Kolikor imam lastnih izkušenj z eksternimi modemi
 (USR,
ZyXEL), ni kaj za nastavljati.  Včasih je bilo treba dodati ATX3 v init
string.
KPPP bi moral kar zadoščati, pod napravo pa izbereš /dev/ttyS0 .  Ostale
podatke pa itak imaš od tvojega ponudnika klicnega dostopa.

LP., Jure