[LUGOS] nastavitev modema

Aljoša Španger duhec na volja.net
Pet Avg 9 00:17:25 CEST 2002

08. 08. 02 21:25:37, Fredi Najžar <fredi.najzar na siol.net> je pisal:

>Na starejših verzijah SUSE-ja je bil paket wvdial, ki je za take modeme
>najboljša rešitev (se sam avtomatsko skonfigurira). Jaz ga še vedno
>uporabljam, sedaj tudi za ISDN.
>
>Pa še konfig (/etc/wvdial.conf)
>
>[Dialer Defaults]
>Area Code =
>YaST2 configured = 1
>Password = TvojGeslo
>Baud = 115200
>Load Predefined Prefix = None
>Init1 = ATZ
>Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
>Init3 =
>Auto DNS = 0
> [...]
uporabila sem enak config spremenil sem le kar si mi rekel.Vendar mi je javljajo isto napako.The lilne is BUSY.

Če imaš še kakšno idejo mi prosim sporoči.

P.S.Eno neumno vprašanje.Je mogoče možno da nimam pravih gonilnikov ali je mogoče da je modem le za windowse.?

LP Aljoša

Dodatne informacije o seznamu lugos-list