[LUGOS] Wave editor

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Aug 5 23:30:38 CEST 2002

Miha Tomšič wrote:

> cinelerra (bivši broadcast2000) naj bi bil zel dober wave editor poleg
> tega, da je tudi video editor. Ko sem preizkušal broadcast ej bil zelo
> glomazen in malo preveč nestabilen. cinelerre še nisem preizkušal.

To sem nekoč že preizkušal, pa mi ni bilo všeč. Koliko se spomnim ne
pozna wav in avi. Kar se tega tiče še vedno prisegam na Ulead Media
Studio Pro (jaja na Win) pa mogoče kdaj MainActor (to pa dela tudi na
Linuxu). Moram pa si najprej IEE1394 (DV) kartico skonfigurirat na
Linux-u. Pozimi bo več časa.

> Zakaj ne uporabljaš prevedenih paketov? Ob današnji kompleksnosti
> programov in njihovih odvisnosti od knjižnic se mi zdi prevajanje vseh
> programov sizifovsko potratno.

Ne prevajam vseh. Mam pa tudi slabe izkušnje s prevedenimi programi.
Je pa vse odvisno od tega kako je paket pripravljen. Z Gimp-om nikoli
nimam težav.

Ta teden bom preizkusil vse programe na enem 30 min posnetku. Malo
rezat, pa malo fade. Bomo videli kateri program se bo najbolje odrezal.
Rezultati bodo objavljeni.

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>