boot cd in inštalacija suse 8.0

Aljoša Španger duhec at volja.net
Fri Aug 2 12:34:25 CEST 2002

Živijo,
1.a mi lahko kdo pomaga pri pripravi boot cdja za suse 8.0 linux distribucijo.
Pripravil sem že vse datotetke oz. imam seznam datotek in direktorijev. Ne vem pa kako pripravim cd, da je bootable.
Poskušal sem z kopiranjem boot.img datoteke na cd vendar je program zahteval da mora biti na disku tudi boot.catalog.Ta je sicer bil vendar ga program za peko cdjev v mandrake 8.2 ni prepoznal.

2.če ni drugače mogoče, bi pa lahko suse 8.0 inštaliral tudi iz diska.Vendar mi tudi to nekako ne uspe.Pripravil sem bootable disk za inštalacijo.Na disk sem zapekel iso datoreko, ki sem jo pobral iz serverja.Vendar mi je po formatiranju diska (drugega diska) javilo, da ne more zagnati diska na katerem je celotna distribucija, ker da je že zagnan (mounted). Celotna distribucija je namreč v direktoriju na prvem disku, kjer so naloženi windowsi 98.Drugi disk je pa prazen in v ta disk sem nameraval naložiti suse 8.0

Za kakršnokoli pomoč se vam v naprej zahvaljujem.

LP Aljoša