[LUGOS] Wave editor

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Aug 5 13:44:28 CEST 2002

	Hojla!

On Sun, 04 Aug 2002 14:31:01 +0200 Fredi Najžar
<fredi.najzar at siol.net> wrote:
> Zvoke mešam po potrebi kar v video editorju, zato tega ne
> potrebujem.

cinelerra (bivši broadcast2000) naj bi bil zel dober wave editor poleg
tega, da je tudi video editor. Ko sem preizkušal broadcast ej bil zelo
glomazen in malo preveč nestabilen. cinelerre še nisem preizkušal.

> Potegnil dol paket za Suse 8.0 in ga prevedel na 7.1. Na GUI niso
> spremenili nič. Se pravi stvar navade. Deluje pa zelo hitro, če je
> le tako stabilen. Malo moteče je to, da nima gumba za Play selected
> (moraš v menu).

Po mojih izkušnjah je zelo stabilen.

> Bom poiskal. Ravnokar pa prevajam ecasound. Kernel je bil preveden
> veliko prej. Guile sem prevedel, vendar je po prevajanju rekel le
> "Segmentation fault".

Zakaj ne uporabljaš prevedenih paketov? Ob današnji kompleksnosti
programov in njihovih odvisnosti od knjižnic se mi zdi prevajanje vseh
programov sizifovsko potratno.

Srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -