[LUGOS] Wave editor

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sun Aug 4 14:31:01 CEST 2002

Miha Tomšič wrote:

 >Meni je audacity predvsem všeč zato, ker je večstezen in lahko vzorce
 >enostavno premikaš levo in desno.

Zvoke mešam po potrebi kar v video editorju, zato tega ne potrebujem.

> Spet priporočam, da pobereš preveden paket:
>
>  http://ccrma-www.stanford.edu/software/snd/

Potegnil dol paket za Suse 8.0 in ga prevedel na 7.1. Na GUI niso
spremenili nič. Se pravi stvar navade. Deluje pa zelo hitro, če je le
tako stabilen. Malo moteče je to, da nima gumba za Play selected (moraš
v menu).

> Poišči prevedeno verzijo xwava, ker sem imel tudi sam težave s
> prevajanjem z fwf knjižnico. Če ne najdeš drugega poberi .deb paket in
> ga z alienom spremeni v .rpm.

Bom poiskal. Ravnokar pa prevajam ecasound. Kernel je bil preveden
veliko prej. Guile sem prevedel, vendar je po prevajanju rekel le
"Segmentation fault".

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>