[LUGOS] Wave editor

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Aug 4 13:29:08 CEST 2002

	Hojla!

On Sat, 03 Aug 2002 22:32:14 +0200 Fredi Najžar
<fredi.najzar at siol.net> wrote:
> Danes sem preizkusil audacity:
> Pri klikanju na play in stop pa ima kar veliko zapoznitev, tako da
> dobiš občutek, kot da je program nekako gluh (oziroma, da slabo
> sliši) zaj po kliku na stop igra še kako sekundo in se šele potem
> ustavi. (mislim da moj Celeron 1.1 gB ni kriv za to). Ta zapoznitev
> zna biti na dolgi rok kar moteča.

Se mi zdi, da ima odzivnost guija nastavljeno na doljše intervale, po
drugi strani pa se mi zdi, da za predvajanje uporablja precej zajeten
buffer, da predvajanej gladko teče.

Meni je audacity predvsem všeč zato, ker je večstezen in lahko vzorce
enostavno premikaš levo in desno.

> Preizkusil se še eno staro verzijo snd-ja, vendar bi rad danes
> preizkusil še kako novo,

Spet priporočam, da pobereš preveden paket:

 http://ccrma-www.stanford.edu/software/snd/

> pri xwave pa imam probleme pri
> kompajliranju. (FWF knjižnica). Pa jutri kaj več.

Poišči prevedeno verzijo xwava, ker sem imel tudi sam težave s
prevajanjem z fwf knjižnico. Če ne najdeš drugega poberi .deb paket in
ga z alienom spremeni v .rpm.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -